אבי זמיר

טכנאי תנורים פתח תקווה | כל המידע במאמר הקרוב! - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

טכנאי תנורים פתח תקווה

תמונה של טכנאי תנורים פתח תקווה

שתפו את הפוסט

כאשר תנור האפייה שלכם מתחיל להראות סימנים של תקלה, חשוב לדעת מתי להזמין טכנאי תנורים מקצועי. ישנם מספר תקלות נפוצות שיכולות להצביע על כך שדרוש תיקון מקצועי: אם התנור אינו מתחמם כראוי או כלל לא מתחמם, יכול להיות שהבעיה היא בגוף החימום. תקלות במערכת התצוגה או בקרת הטמפרטורה יכולות להצביע על בעיות חשמליות פנימיות. כמו כן, רעשים חריגים או ריחות לא נעימים במהלך הפעולה יכולים להעיד על תקלות מכניות או בעיות בגז. נוסף לכך, אם התנור מכבה את עצמו באופן בלתי צפוי או אם הדלת אינה נסגרת היטב, אלו בעיות שמצריכות טיפול מיידי. הזמנת טכנאי תנורים מוסמך ומנוסה בזמן יכולה למנוע נזק נוסף לתנור ולשמור על בטיחות הבית. אבי זמיר, טכנאי תנורים ותיק, מציע שירות מקצועי ואמין לכל סוגי התנורים, עם דגש על אבחון מהיר ותיקון יעיל של כל תקלה.

טכנאי תנורים פתח תקווה – תקלות נפוצות שכדאי לבדוק

  • בדקו את לוח החשמל, אולי נפל ׳הפקק׳ או אולי יש באזור שלכם הפסקת חשמל.
  • לפעמים, חוטי החשמל המחוברים לתנור נמצאים קרוב מדי לגוף החימום ועלולים להתחמם ולהישרף. במקרה זה יש להחליף את החוטים או את האלמנט הפגום ולבדוק אם זה פותר את הבעיה. אם לא, לפני שאתם מזמינים טכנאי תנורים פתח תקווה, בדקו את הגורמים הבאים:

נתיך תרמי פגום

  • אם התנור מתחמם יותר מדי, יש דגמים שבמצב זה הנתיך התרמי עשוי להתפוצץ.
  • נתיך תרמי מפוצץ ינתק את החשמל לתנור וכתוצאה מכך התנור לא יפעל.
  • השתמשו במולטימטר לבדיקת מצב החשמל המגיע לתנור. אם נראה לכם שהנתיך נפגם, החליפו אותו, אולי בעזרתו המקצועית של טכנאי תנורים פתח תקווה. אם הנתיך תקין, עברו לשלב הבא.

חיישן התרמוסטט פגום

  • תלוי בדגם התנור שלכם. עשוי להיות לו תרמוסטט או לוח בקרה.
  • התרמוסטט או החיישן עוקבים אחר הטמפרטורה של התנור. לכן, כשהתנור מגיע לטמפרטורה הרצויה, לוח הבקרה של התנור סוגר את המתח לגוף החימום. מחזור זה חוזר על עצמו לאורך כל תהליך האפייה או הצלייה, כדי לשמור על הטמפרטורה הנכונה.
  • אם החיישן או התרמוסטט פגומים, ייתכן שהתנור לא יידלק כלל. ואולי כדאי להזמין טכנאי תנורים פתח תקווה.
  • כשהתנור בטמפרטורת החדר, השתמשו במולטימטר כדי לבדוק את התנגדות החיישן. אם תזמינו טכנאי תנורים פתח תקווה הוא יסביר לכם שהתצוגה אמורה להראות התנגדות של 1100 ohms. ואם לא, יש להחליף את החיישן.

לוח הבקרה פגום

אם בעת הבדיקה החיישן מראה התנגדות תקינה, כנראה שלוח הבקרה של התנור הוא הבעיה. את לוח הבקרה לא ניתן לבדוק בקלות ובכול זאת תוכלו לבדוק אותו ויזואלית כדי לאתר סימנים לצריבה או לקצר.

טכנאי תנורים פתח תקווה – לתקן או לקנות חדש?

מבחינת בזבוז זמן ונוחות, תיקון התנור הוא תהליך שדורש זמן. אם אתם עמוסים ולא יכולים להישאר בבית כדי להמתין לטכנאי תנורים פתח תקווה, מה עדיף לכם, לתקן או להחליף?

לתקן

יתכן שייקח לכם כמה דקות כדי לאבחן את הבעיה בתנור, למשל, תרמוסטט מקולקל. הזמנת תרמוסטט חדש באינטרנט, מותאם למותג ולדגם של התנור שלכם, תגזול מכם רק כמה דקות נוספות. לעומת זאת, הטכנאי תנורים יגיע אליכם כשלוח הזמנים שלו פנוי.

ברגע שהתרמוסטט מגיע לביתכם, תוכלו לפעול לפי ההוראות ולהתקין אותו בעצמכם. כלומר, התנור יחזור לתפקוד מלא תוך פחות משבוע.

להחליף

רכישת תנור חדש עשויה לגזול זמן רב והיא גם לא תמיד נוחה, והתהליך כולו כולל סידורי המשלוח וההתקנה יכולים להימשך כשלושה שבועות, אם הדברים יתנהלו כמתוכנן.

כלומר, כשאתם לוקחים בחשבון את ההשקעה בזמן ובכסף הנדרשים להחלפת התנור במכשיר חדש, החלפת התנור היא לא תמיד חסכונית ונוחה יותר מאשר תיקון התנור.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן