אבי זמיר

מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית | כל המידע במקום אחד! - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית

תמונה של מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית

שתפו את הפוסט

מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית נועדו לאפשר לנו לכבס ולנקות את הבגדים בלי שום מאמץ, בין אם אלה בגדי עבודה, או בגדי ערב מהודרים. ברור שמכונת הכביסה צריכה לסיים את תוכנית הכביסה שלה כדי שתוכלו להוציא ממנה את הבגדים ולייבש אותם.

מה לעשות במקרה שהמכונה לא עובדת

במקרה שמכונת כביסה לא מסיימת תוכנית והבגדים ממשיכים להיזרק בתוך התוף, יהיה לכם קשה להוציא את הבגדים הנקיים מהמכונה. כדי לזהות את הסיבות לכך שמכונת כביסה לא מסיימת תוכנית, הנה שתי תקלות נפוצות שעלולות להיות הגורם לתקלה.

כדי שתוכלו להחזיר את מכונת הכביסה למצב פעולה ולסיים את מחזור הכביסה כמו שצריך, המשיכו לקרוא.

בכול מקרה, בטיחות קודמת לכול! לכן נתקו את המכונה מהחשמל לפני תחילת כל בדיקה או תיקון.

מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית סיבה מס׳ 1: גוף החימום

כאשר מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית מומלץ לבדוק את גוף החימום. אם יש כשל בגוף החימום אפשר לבצע מספר בדיקות כדי לאשר שאכן קיימת תקלה.

כדי שהמכונה תבצע את מלוא מחזור הכביסה, היא צריכה להגיע לטמפרטורה הנכונה לתוכנית הכביסה שבחרתם. אם גוף החימום תקול ומוביל לבעיה בהתחממות, זו עשויה להיות הסיבה למצב שבו מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית.

כדי לבדוק אם נגרם נזק לגוף החימום, צריך לגשת אליו ולראות אם ניתן לזהות חיבורים רופפים או שרופים. אם אין נזק נראה לעין, ניתן להשתמש במולטימטר ולבדוק את קריאת ההתנגדות שאמורה להיות בין 30-20 Ohms. אם ההתנגדות גבוהה בהרבה או שאין קריאה, כנראה שצריך להחליף את גוף החימום.

סימני אזהרה גוף החימום התפוצץ וצריך להחליפו:

  • אם המכונה גורמת להקפצת המפסק, ׳הפקק׳, בלוח החשמל.
  • אם המכונה פועלת אבל המים לא מתחממים.
  • אם מחזור הכביסה לא מסתיים.

אם יש צורך בהחלפת גוף החימום, אבל אתה לא בטוחים היכן להתחיל, אל דאגה! צרו קשר עם טכנאי מכונות כביסה מוסמך שיעזור לכם להחליף את גוף החימום בהצלחה מבלי לפגוע בשאר חלקי מכונת הכביסה שלכם.

עוד מאמרים שתמצאו אצלנו:

מכונת כביסה לא מסתובבת מאמר מקיף >>  | מכנות כביסה מפסיקה לעבוד>>

סיבה מס׳ 2: משאבת הניקוז

כאשר מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית יתכן שהבעיה היא ניקוז המים. כדי לסיים את מחזור הכביסה, המכונה צריכה לנקז את המים. אם זה לא קורה, יתכן שיש פגם במשאבת הניקוז.

לסיכום מכונת כביסה לא מסיימת תוכנית

לפעמים, הכשל במשאבה נובע בגלל סתימה. אם זה המצב, הסירו את הלכלוכים הגורמים לסתימה.

אולי האימפלר (impeller) נתקע. האימפלר אמור להסתובב בקלות (המשאבה היא מגנטית ואמורה לגרום לקפיץ האימפלר לחזור חזרה למספר מצבי עצירה).

אם ניקוי הסתימה במשאבה לא עזר, יש לבדוק את המשאבה באמצעות מד מולטימטר. קריאת ההתנגדות צריכה להיות בין 300-100 Ohims. כל התנגדות גבוהה יותר, או אם אין קריאה, מסמנת שיש כשל במשאבה וצריך להחליפה.

המשאבה ממוקמת בתחתית המכונה ותפקידה לשאוב את המים מהכביסה אל צינור הניקוז. אם יש צורך בהחלפת המשאבה במכונת הכביסה, טכנאי מוסמך ומקצועי יוכל לעזור לכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן