אבי זמיר

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד

תמונה של מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד

שתפו את הפוסט

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד מה עושים? במאמר הקרוב של אבי זמיר נספק לכם את כל הטיפים.

התחלתם להפעיל את מכונת הכביסה שלכם. כשהיא הייתה אמורה לסיים את עבודתה ניגשתם אליה וגיליתם שהיא לא מפסיקה לעבוד. ניגשתם כמה פעמים נוספות, והמכונה עדיין עבדה. מן הסתם מדובר בתקלה וברור שאתם רוצים לברר במה דברים אמורים, כדי שתוכלו לעצור את המכונה ולתקן אותה.

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד – לעצור את המכונה

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד? במקרה זה עליכם לעצור את המכונה ״בכוח״. עשו זאת על ידי ניתוק מכונת הכביסה מהחשמל. אם תשאירו את המכונה כשהיא ממשיכה להסתובב, זה עלול לפגוע בחלקים הפנימיים שלה. עם זאת, הניתוק מהחשמל נותן לכם אפשרות לחקור את מקור הבעיה ולטפל בה.

לאפס את תכנות המכונה

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד? לאחר שעצרתם אותה, על ידי ניתוקה ממקור החשמל, יהיה עליכם לנסות לאפס את המחשב של מכונת הכביסה. ניתן לעשות זאת במספר דרכים שונות, תלוי ביצרן ובדגם של מכונת הכביסה שלכם. מומלץ מאוד לעיין במדריך למשתמש עבור המותג והדגם של מכונת הכביסה שלכם כדי לוודא בדיוק מה עליכם לעשות וכיצד.

לפתוח סתימה בצינור הניקוז

הפסיקו את פעולת המכונה על ידי ניתוקה מהחשמל. חשוב לעשות זאת תמיד לפני הזזת המכונה או ביצוע פעולה כלשהי במכונה. בדקו שצינור הניקוז אינו מעוקם, כי זה יכול להשפיע על הניקוז של מכונת הכביסה ולגרום לתקלות. כעת, הסירו את צינור הניקוז מגב המכונה. בדרך כלל הצינור מחובר עם כמה ברגים רגילים. העבירו מעט מים דרך הצינור, כדי לפתוח את הסתימה. אתם יכולים להשתמש גם במקל כדי לדחוף את הסתימה החוצה מתוך הצינור.

לאחר שהמים יזרמו בחופשיות דרך צינור הניקוז של מכונת הכביסה, חברו את הצינור מחדש למכונה בעזרת הברגים. זה אמור לטפל בבעיה שבאה לביטוי במכונה שלא מפסיקה לעבוד.

אם האיפוס לא עובד

במקרה שמכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד, למרות האיפוס, סביר להניח שהטיימר של המכונה אינו תקין.

לפעמים, כאשר מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד ונתקעת בסחרור בלתי נפסק. עדיף להזמין טכנאי מכונות כביסה מקצועי או לנסות לפרק בעצמכם את לוח הבקרה של מכונת הכביסה כדי לבדוק את הטיימר בעזרת מולטימטר למדידת מתח החשמל. במידת הצורך יהיה עליכם להחליף את הטיימר.

מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד – החלפת הטיימר

ברוב מכונות הכביסה די קל לפתוח את לוח הבקרה. אז כאשר מכונת כביסה לא מפסיקה לעבוד, עצרו אותה על ידי ניתוקה מהחשמל. כעת, פתחו את לוח הבקרה. מאחורי הכפתור תמצאו את הטיימר המחובר למקומו בברגים. סביר להניח שתצטרכו להסיר את הכפתור הקדמי, לפני שתוכלו להסיר את הטיימר במלואו.
שירותים נוספים: טכנאי גז מקצועי>> | טכנאי מדיח כלים

לסיכום:

כשאתם מזמינים טיימר חדש, הקפידו להזמין הטיימר שמתאים לדגם מכונת הכביסה שלכם. כאשר תחברו אותו מחדש, מחזור הכביסה אמור לפעול כראוי.

אמנם, מדובר בתיקון די פשוט, אבל לא כל תקלה מסתיימת בתיקון שכזה. לכן, אם המכונה התקלקלה, עדיף להתקשר לטכנאי מכונות כביסה מקצועי ולהפקיד בידיו את המלאכה.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן