אבי זמיר

מכונת כביסה לא סוחטת | מכונת כביסה בוש לא סוחטת - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

מכונת כביסה בוש לא סוחטת

תמונה של מכונת כביסה לא סוחטת

שתפו את הפוסט

מכונת כביסה בוש לא סוחטת מה עושים? הבגדים לא אמורים להיות ספוגים במים לאחר שעברו כביסה במכונת הכביסה. אם זה מה שקרה לכביסה שלכם, הנה שלושה טיפים שבעזרתם תוכלו לעזור למכונה שלכם לשוב ולהסתובב במהירות הנדרשת כדי לסחוט את הכביסה.

אז עמדתם להעביר את הכביסה ממכונת הכביסה למייבש, וגיליתם שכל הבגדים נותרו ספוגי מים. אתם תוהים: מה קרה למכונת הכביסה שלא סחטה את כל המים? האם צריך להזמין טכנאי לתיקון מכונת כביסה לא סוחטת, או שתוכלו לטפל בבעיה זו בעצמכם?

אז קודם כל עדיין אל תתקשרו. אם נתקלתם בבעיה המצביעה על מצב של מכונת כביסה לא סוחטת, זה עשוי אמנם להעיד על תקלה שדורשת מעורבות של טכנאי, אבל לעתים קרובות תיקון בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳ יכול לגרום למכונה לחזור ולפעול כרגיל.

יש כמה סיבות נפוצות לבעיה של מכונת כביסה לא סוחטת, וביניהן:

  • מילאתם את מכונת הכביסה ביותר מדי כביסה, ומנוע המכונה מתקשה לסובב את התוף כדי שתופעל פעולת הסחיטה.
  • יתכן שבעיית חשמל גורמת לעצירת העבודה של מכונת הכביסה שלכם, בין אם בגלל שתקע החשמל של המכונה השתחרר מהשקע ובין אם בגלל נתק בלוח החשמל עצמו.

נסו להיעזר ב-3 העצות שלהלן לפתרון הבעיה, כדי לקבוע מה עשוי היה לגרום למצב של מכונת כביסה לא סוחטת. עצות אלה אמורות לעזור לכם לפתור את הבעיה מבלי להזמין טכנאי לתיקון מכונות כביסה.

לסדר מחדש את הכביסה שבתוך תוף הכביסה

מה הסיבה שמכונת הכביסה לא סוחטת? קודם כל סדרו מחדש את הבגדים בתוף. עומס לא מאוזן של כביסה עלול לפגוע במחזור הכביסה של המכונה. לפעמים בגדים נצמדים לצד אחד של התוף, ופוגעים בתנועת מכונת הכביסה. זה קורה בדרך כלל כשמכבסים פריטים גדולים וכבדים כמו שמיעה או מעיל. מכונת כביסה מתקשה להסתובב כשהעומס כבד מדי, כך שהסרת העומס עשויה לעזור.
שירותים נוספים שתמצאו אצלנו: טכנאי תנורים מקצועי יצאת צדיק | טכנאי מייבש כביסה

אז מה הם הפתרונות?

אם מכונת הכביסה לא ממוקמת בצורה אחידה על הרצפה, זה עלול לפגום ביכולת של התוף להסתובב. סימנים אחרים המעידים על כך שהמכונה לא עומדת ישר על הרצפה הם רעשים ורעידת במהלך פעולת הכביסה. הניחו פלס מים על החלק העליון של המכונה כדי לבדוק זאת. אם אכן המכונה לא מפולסת, נסו לכוונן את רגלי המכונה עד שהיא תעמוד באופן ישר ומפולס.

בדקו את תקע החשמל כדי לוודא שמכונת הכביסה מקבלת חשמל

מכונת כביסה לא סוחטת אילו עוד פתרונות? אולי נשמע לכם שעצה זו די מובנת מאליה, אבל בכול זאת כדאי לבדוק שמכונת הכביסה אכן מחוברת לחשמל. לפעמים, תנודה של המכונה באמצע פעולת הכביסה עלולה לגרום לתקע לצאת מהשקע. כלומר, אולי כל מה שאתם צריכים כדי שהמכונה תחזור לפעול כרגיל זה להחזיר את התקע חזרה לשקע. אם כבל החשמל נמצא בשקע, בדקו את לוח החשמל כדי לוודא שלא נותק אחד המפסקים בלוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן