אבי זמיר

מתי להזמין טכנאי לתקן את מכונת הכביסה ומתי לקנות חדשה? - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

מתי להזמין טכנאי לתקן את מכונת הכביסה ומתי לקנות חדשה?

מכונת כביסה חדשה מול תיקון הישנה

שתפו את הפוסט

כשמכונת הכביסה מתקלקלת היא משבשת לנו את החיים, וכשזה קורה אנחנו שואלים את השאלה הנצחית: האם להזמין טכנאי מכונות כביסה ולתקן את התקלה או לקנות חדשה? בעידן של מוצרים חד פעמיים, אנשים נוטים יותר להחליף את מכשירי החשמל התקולים, מאשר להתמודד עם הצורך לתקן אותם. עם זאת, יש מקרים שבהם השקעה בתיקון המכונה יכולה להיות ההחלטה הטובה יותר.

האם לתקן ולהזמין טכנאי מכונות כביסה, או לא?

אם מכונת הכביסה שלכם התקלקלה, אולי אתם תוהים אם כדאי להזמין טכנאי מכונות כביסה שיתקן אותה או פשוט לקנות חדשה? לפעמים, ההתלבטות היא קשה וכשמדובר בתיקון מכונה הכביסה, צריך לקחת בחשבון כמה דברים. כדי לעזור לכם, הנה כמה שאלות שיעזרו לכם להחליט אם לתקן או להחליף את מכונת הכביסה.

מה הגיל של מכונת הכביסה?

גיל מכונת הכביסה הוא גורם משמעותי בהחלטה אם לתקן או להחליף. מכונת כביסה מחזיקה מעמד בממוצע בין 10 ל-15 שנים. אם המכונה שלכם ישנה יותר אולי עדיף לשקול החלפה כי חלקי המכונה בטח לגמרי בלויים. אבל אם אתם מאלה שחושבים ״הם כבר לא מייצרים אותן כמו פעם״, אז בחרו בתיקון המכונה.

כמה יעלה התיקון?

עלות התיקון היא שיקול חשוב בהחלטה אם לתקן או להחליף. אם התיקון וחלק החילוף יעלו כחצי מעלותה של מכונה חדשה, כדאי להחליף אותה בחדשה. לפעמים, פשוט לא כדאי להשקיע כסף בתיקון מכונת הכביסה הישנה, במיוחד אם בעקבותיו יגיעו תיקונים נוספים.

בכול אופן, לפני שאתם מחליטים לתקן בררו כמה זמן יימשך התיקון. אם מדובר בחלק שמוחלף לעתים קרובות, או בפגם בדגם המכונה שלכם, אולי עדיף לקנות מכונת כביסה חדשה מאשר לשלם מדי כמה שנים עבור תיקון המכונה.

באיזו תדירות המכונה מתקלקלת?

האם זה התיקון הראשון של מכונת הכביסה שלכם, או שהיא התקלקלה כמה פעמים קודם? אם מכונת הכביסה זקוקה לתיקונים תכופים, נראה שעדיף להחליף אותה בחדשה ולא להמשיך להשקיע כסף במכונה שלא מפסיקה להתקלקל.

מהו מותג מכונת הכביסה שלכם?

יש מותגים של מכשירי חשמל ביתיים הידועים כאיכותיים ועמידים לאורך זמן. את המותגים המפורסמים כדאי יותר לתקן. אם מותג מכונת הכביסה שלכם פחות מוכר, או שאינו זוכה בביקורות טובות, אולי לא כדאי לתקן את המכונה.

כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בקניית מכונת כביסה חדשה?

קבעו את התקציב שתקדישו לקניית מכונת כביסה חדשה, ובדקו איזה סוג של מכונה תוכלו להשיג במחיר זה. אחר כך השוו בין עלות התיקון של המכונה הישנה למחירה של המכונה החדשה. אם התקציב שלכם לא מאפשר לכם להשיג מכונת כביסה איכותית, אולי עדיף לתקן את המכונה הישנה ולחסוך לקניית מכונה איכותית יותר בעתיד.

בכול מקרה, בדרך כלל תיקון מכונת הכביסה יהיה זול ממחירה של מכונת כביסה חדשה. אז קבלו קודם הערכה מטכנאי מכונת הכביסה, ואחר כך קבלו החלטה מושכלת!

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן