אבי זמיר

תיקון מכונות כביסה | שירות ואמינות! - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

תיקון מכונות כביסה

תמונה של תיקון מכונות כביסה

שתפו את הפוסט

תיקון מכונות כביסה יום אחד מכונת הכביסה עובדת נפלא. לאחר מכן, בגלל כל מיני סיבות, המכונה עוצרת לפתע וגורמת לכם לחפש בטירוף טכנאי מוסמך שיתקן את מכונת הכביסה שלכם.

כשמדובר במכונה שעובדת כל כך קשה, זה לא מפתיע שהיא מתקלקלת מדי פעם, כלומר הניקוז לא פועל, התוף לא מסתובב או שהבגדים לא יוצאים נקיים מספיק. יש תקלות שתוכלו לטפל בהן בעצמכם די בקלות, רק צריך לדעת מה לעשות.

שיקולי בטיחות: תמיד נתקו את מכונת הכביסה מהחשמל לפני שאתם עובדים עליה.

תיקון מכונת כביסה שלא מתחילה לעבוד

  • תיקון מכונות כביסה שלא מניעות

זו אחת התקלות הבסיסיות ביותר מכל התקלות במכונות כביסה: היא לא מניעה. הכנסתם את הבגדים, לחצתם על כפתור ההפעלה או סובבתם את החוגה, וכלום לא קרה.

ודאו שהמכונה מחוברת לחשמל. לפעמים, עקב תנועות נמרצות של מכונת הכביסה, במיוחד כשהיא עמוסה מדי, המכונה עלולה לזוז ממקומה ואגב כך לנתק בטעות את הכבל מתקע החשמל. רוצים להתייעץ עם אבי זמיר טכנאי מכונות כביסה לחצו>>

בדקו את המפסק

בדקו את מפסק (פקק) מכונת הכביסה בלוח החשמל. כדי לאפס את המפסק גשו ללוח החשמל, אתרו את המפסק הנכון, הפכו אותו לכיוון OFF ואחר כך חזרה למצב ON (או הורידו והרימו את המפסק).

בדקו את מכסה המכונה – יתכן שיש תקלה במתג המכסה שאחראי על סגירת הדלת כהלכה. סגרו את מכסה המכונה וצפו כיצד החלק בדלת מתחבר למכונה.

אם המכונה מועמסת מלמעלה, בדקו את המכסה על ידי הגדרת המכונה למצב ON, ולאחר מכן דחיפה לתוך החור בעזרת קצהו הקהה של עט. אם תפעלו כהלכה, המים צריכים להתחיל להתמלא למרות שהמכסה עצמו עדיין פתוח.

עוד שירותים שאנו מספקים:

מכונת כביסה לא סוחטת>> | טכנאי מכונת כביסה בוש <<

תיקון מכונות כביסה שלא מנקות את הבגדים

כשמדובר ב- תיקון מכונות כביסה, לפעמים התקלה קשורה לאחת הבעיות היותר מתוסכלות כי מבחינים בהן רק לאחר שהמכונה סיימה את מחזור הכביסה. אם הבגדים יוצאים מהמכונה כשהם מכוסים בלכלוכים קלים כמו מוך אולי העמסתם את המכונה יתר על המידה. מכונת כביסה מלאה מדי לא משאירה מספיק מקום למי השטיפה הנקיים שישלפו את אבקת הכביסה והפסולת מהבדים.

חוץ מזה, השתמשו בפחות חומר ניקוי. יותר מדי חומר ניקוי עלול להדביק מוך ושיער על הבגדים, במקום לשלוף אותם החוצה.

תיקון מכונות כביסה שלא מסתובבות

במקרה זה המים מנוקזים אבל התוף מסרב להסתובב. הסחרור במהירות גבוהה אמור לסחוט את המים מהבגדים, כדי שיתייבשו יותר מהר על החבל או במייבש הכביסה.

לפעמים, אין בכלל צורך ב- תיקון מכונות כביסה, אלא רק לפזר מחדש את הבגדים שבתוך התוף. כאשר מכונת הכביסה עמוסה מדי והבגדים והמצעים מסתבכים אלה באלה, היא תפסיק לעבוד אוטומטית, עד שתתערבו ותעשו מעשה. פזרו את הבגדים מחדש וסגרו שוב את מכסה המכונה. כעת, כשישי פחות עומס כביסה בתוך התוף, המכונה אמורה להתחיל להסתובב באופן אוטומטי. עומס של כביסה, הכוללת בדים בעלי רמת ספיגה גבוהה, כמו מגבות, סדינים ובגדים עבים (ג׳ינס, סווטשרט), עלולים לגרום לחוסר איזון בתוך המכונה עצמה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן