אבי זמיר

תקלות נפוצות במייבש כביסה | אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

תקלות נפוצות במייבש כביסה

Clothes Drayer

שתפו את הפוסט

תקלות במייבש הכביסה עשויות לגרום לתסכול רב. אם הבגדים יוצאים מהמייבש כשהם עדיין רטובים או אם המייבש לא מתחיל לפעול, יתכן שמדובר באחת התקלות הנפוצות במייבשי כביסה. לפעמים אפשר לתקן את התקלה לבד, ולפעמים צריך להזמין טכנאי מייבשי כביסה מקצועי.

תקלות נפוצות: לתקן לבד או להזמין טכנאי מייבשי כביסה?

הנה כמה תקלות נפוצות במייבשי כביסה, הסיבות והפתרונות האפשריים לפתרון הבעיה בין אם בכוחות עצמכם או על ידי הזמנת טכנאי מייבשי כביסה.

מייבש הכביסה רועש מדי או רוטט

מייבש הכביסה עשוי להרעיש או לרטוט אם קיימת בעיה באיטום התוף או במיסב. תקלה זו נגרמת לרוב מעומס יתר והפעלה תכופה או מחפצים זרים שחדרו לתוך המייבש בטעות. פתחו את דלת המייבש וסובבו את התוף באופן ידני. הקשיבו לרחש ושימו לב אם התוף מסתובב בחופשיות. אם לא, כנראה שיש בעיה באטם התוף ובמיסב וצריך להחליפם.

אם אינכם יכולים להחליף בבטחה את חלקי המייבש בעצמכם, תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה ביוטיוב ולפעול בהתאם. אם לא, הזמינו טכנאי מקצועי.

מייבש הכביסה פועל אבל לא מתחמם

כשהמייבש לא מתחמם ייתכן שהתקלה היא בנתיך התרמי, וצריך להחליף את הפתיל. חשוב להבין שהצטברות מוך בפתח הפליטה עלולה לגרום לחימום יתר של המייבש ולפיצוץ הנתיך התרמי. אם אתם לא מוצאים סתימות בפתח הפליטה, כנראה שבעיה אחרת מונעת את חימום המייבש, ובכול מקרה כדאי להזמין טכנאי מקצועי שיתקן את התקלה.

מייבש הכביסה לא פועל

פיצוץ בנתיך התרמי מונע את פעולת המנוע במייבש הכביסה. אבל זו לא הסיבה היחידה לכך שהמייבש לא פועל. הנה כמה סיבות אפשרויות נוספות: הסוויטש בדלת לא מזהה שדלת המייבש סגורה, יש תקלה בלוח הבקרה האלקטרוני הראשי, הכבל החשמלי פגום, הטיימר או המתג הדוחף להפעלת המייבש תקולים. אם במייבש מותקן ממסר מנוע שנועד לשלוט בהנעת המייבש, יתכן שהממסר שבור או מונע את התנעת המייבש.

בכול מקרה, אם המייבש לא פועל, עדיף להזמין טכנאי מייבשי כביסה שיחזיר את המייבש לפעילות תקינה.

מייבש הכביסה פועל אבל לא מייבש

הצטברות של מוך בצינור הפליטה יכולה למנוע את התייבשות הכביסה במייבש שמתחמם. אם המייבש לא מתחמם, כנראה שהאשמה בגוף החימום שלו. בדקו תחילה שאין חסימות של מוך במייבש, נקו כל סתימה ונסו להפעיל את המייבש. אם המייבש פועל אבל לא מתחמם, הזמינו טכנאי מקצועי.

מייבש הכביסה פועל אבל מפסיק לפעול לפני הזמן

ישנן מספר גורמים נפוצים שבגללם המייבש מפסיק לעבוד לפני שהסתיים מחזור הייבוש. חלק מגורמים אלה כוללים סתימה בפתח הפליטה הגורמת להתחממות יתר, כשל בטיימר או במתג הדחיפה להפעלה. תקלה זו עלולה להיגרם גם מדלת שבורה, מתופסן דלת חלש או מפגם במעגל האלקטרוני.

עומס יתר של כביסה בתוך המייבש עלול גם הוא לגרום להתחממות יתר של המנוע, שייעצר בפתאומיות לפני הזמן. הוציאו חלק מהכביסה כדי להקל על העומס. תנו למנוע להתקרר ונסו שוב, יתכן שהמייבש יתחיל לפעול כרגיל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן