אבי זמיר

תקלות נפוצות במכונת כביסה | אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

תקלות נפוצות במכונת כביסה

Clothes washer

שתפו את הפוסט

איזה כיף שאנחנו כבר לא צריכים לקרצף את הכביסה ביד על קרש כביסה, ויכולים פשוט להכניס אותה למכונת הכביסה, ללחוץ על כפתור וזהו! לאחר שעה קלה הכביסה תצא נקיה בלי שום מאמץ מצדנו. אבל מה קורה כשיש פתאום בעיה במכונת הכביסה? במאמר זה נציג 3 תקלות נפוצות במכונת הכביסה שבחלקן תוכלו לטפל בעצמכם ובחלקן עדיף להזמין טכנאי מכונות כביסה.

3 תקלות נפוצות – האם להזמין טכנאי מכונות כביסה?

1.    מכונת הכביסה דולפת

יש מגוון סיבות שעלולות להוביל לשלולית מסביב למכונת הכביסה, מסביר אחד מאותם טכנאי מכונות כביסה מנוסים. הבעיה הפשוטה ביותר לתיקון היא חיבור רופף של צינור המים בין מכונת הכביסה לקיר. הצינור יכול להשתחרר כתוצאה מהרעידות החוזרות ונשנות של מכונת הכביסה. אם אתם חושדים שהדליפה נוצרה מחיבור רופף של הצינור, פשוט הדקו את הצינור.

אם זו לא הבעיה, יתכן שהדסקיות או האטמים נשחקו. במכונת הכביסה מותקן צינור למילוי מים שמבטיח שהמים לא ידלפו החוצה. אבל הזמן עשוי לגרום לעיוות צורתה המקורית של המכונה מה שיאפשר למים לדלוף החוצה. כאשר מכונת הכביסה איבדה את צורתה אין ברירה אלא להחליף אותה.

דליפה עשויה להיווצר גם כתוצאה מתקלה בצינור הניקוז. צינור זה חשוף לפגעים שונים כמו סדקים, שפשופים או נזקים אחרים הנוצרים במשך הזמן. הצינורות אמורים להחזיק מעמד רק כ-5 שנים ואז צריך להחליפם. אגב, תוחלת החיים של צינורות קלועים מפלדה היא ארוכה יותר מצינורות הגומי.

לבדיקת הצינורות, נתקו את מכונת הכביסה מהחשמל ופתחו את לוח הגישה מאחור. חלקה הפנימי של המכונה מכיל מספר צינורות פנימיים, לכן בדקו כל אחד מהם וחפשו סימני נזק שעלולים היו לגרום לדליפה. חפשו גם סימנים למשקעי סידן או חלודה. אם תמצאו צינור פגום, יש להחליפו. אמנם מדובר בהליך קל מאוד אבל אולי עדיף להזמין טכנאי מכונות כביסה שיבצע עבורכם עבודה מקצועית.

2.    מכונת הכביסה רועשת

מכונת כביסה רועשת מהרגיל עשויה להעיד על מטבעות או חפצים שנפלו מכיס הבגד לתוך המכונה. בדרך כלל בסיום הפעולה תוכלו לשלוף את הפריטים האלה מתוך תוף המכונה או מתוך המסנן, אם הם נפלו לתוך צינור המסנן.

אם הגורם לרעש אינו חפץ שנלכד במכונה, יתכן שקיים נזק ברכיב פנימי, כמו המנוע. במקרה זה תצטרכו להזמין טכנאי מקצועי שיתקן את הבעיה או לקנות מכונת כביסה חדשה.

3.    מכונת הכביסה זזה ממקומה

נכון שמכונת הכביסה זזה קצת כשהיא פועלת, אבל אם היא מתחילה להרעיש ולקפץ מעבר לרגיל, יכול להיות שמדובר בבעיה שזקוקה לתיקון. לפעמים, המכונה זזה כי הרצפה מתחתיה אינה ישרה, ואז פשוט צריך להעמיד את המכונה על רצפה מפולסת. אם הבעיה מופיעה לסירוגין, יכול להיות שהיא מלאה מדי ולא מאוזנת. הוציאו חלק מהכביסה ואת השאר פזרו בפנים בצורה שווה, ככל האפשר. אם הבעיה אינה פילוס או עומס, יתכן שמוטות המתלים פגומים ואז צריך להזמין טכנאי מכונות כביסה צריך כדי שיחליפם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן