אבי זמיר

דלת מכונת כביסה לא נפתחת | דלת מכונת כביסה לא נפתחת בוש - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

דלת מכונת כביסה לא נפתחת

תמונה של דלת מכונת כביסה לא נפתחת בוש

שתפו את הפוסט

אם דלת מכונת הכביסה שלכם נתקעה, עליכם למצוא דרך לתקן את המצב במהירות האפשרית. השארת הבגדים הלחים בתוך המכונה תגרום לריח רע לבגדים ולמכונה.

ישנן שלוש סיבות אפשריות לכך ש- דלת מכונת כביסה לא נפתחת. המשיכו לקרוא כדי להבין מה ניתן לעשות כדי לפתוח אותה. אבל דבר ראשון, זכרו לכבות את המכונה ולנתק אותה מהחשמל לפני שתתחילו לנסות לפתוח אותה.

דלת מכונת כביסה לא נפתחת לבדוק האם המים לא התרוקנו

דלת מכונת כביסה לא נפתחת יכולה להיות סימן לחסימה כלשהי במערכת הניקוז, אשר מונעת את ניקוז המים ממכונת הכביסה ונועלת את הדלת. הסתכלו בחלון המכונה כדי לראות אם היא עדיין מלאה במים. אם כן, נראה שיש בעיית ניקוז.

פתיחת המכונה כעת תגרום לכך שכול המים שבפנים יישפכו החוצה, לכן עדיף לנקז אותם קודם. המקום הסביר ביותר שבו תימצא הסתימה הוא המסנן. בדקו את המסנן ונקו את הלכלוך החוסם את זרימת המים. כעת, נסו להפעיל את המכונה שלכם בשלב הניקוז, כדי לסלק את עודפי המים.

אם המכונה מתחברת ישירות לצינורות מתחת לכיור, נתקו את הצינור ורוקנו את המים לדלי. לאחר מכן דלת מכונת הכביסה אמורה להיפתח. להתייעצות עם טכנאי מכונות כביסה אבי זמיר לחצו>> 

ידית מכונת הכביסה נשברה

אם דלת מכונת כביסה לא נפתחת במכונה שבה הדלת פונה החוצה, ייתכן שידית הדלת רופפת. במקרה זה יש שתי דרכים לפתיחת ידית הדלת.

  • אם הידית של המכונה פונה החוצה, נסו לשחרר את התפס עם חוט תיל המושחל סביב לקצה הדלת. משכו את החוט הצידה בעדינות אך בחוזקה, לכיוון הידית, כדי לשחרר את תפס הדלת ולפתוח אותה. אם זה לא עובד, או אם ידית מכונת הכביסה פונה לכיוון ההפוך, עדיין תוכלו לשחרר את תפס הדלת. כיצד?
  • הדרך השנייה כאשר דלת מכונת כביסה לא נפתחת, כרוכה בהברגת המכסה העליון של מכונת הכביסה והרימו אותו כדי לקבל גישה לחלק האחורי של תפס הדלת. נסו לדחוף את קצה התפס כדי לשחרר אותו. ייתכן שמברג שטוח יוכל לעזור לכם במקרה שקשה לכם לשחרר את התפס באצבעות.

עוד שירותים שתמצאו:

טכנאי תנורים יצאת צדיק >>  | טכנאי מייבש כביסה יצאת צדיק>> 

עוד בעיות שגורמות ל- דלת מכונת כביסה לא נפתחת

דלת מכונת כביסה לא נפתחת – אבל מצאתם פתרון והצלחתם לפתוח אותה. נפלא! כעת, היזהרו כי כל המים שנותרו במכונה יישפכו החוצה. לכן, לפני שאתם משחררים את הדלת הניחו סמרטוטים על הרצפה כדי למנוע הצפה והנמיכו את צינור הניקוז כדי לשחרר את המים. יתכן שיהיה צורך להחליף את ידית הדלת השבורה בידית חדשה.

המנעול התרמי מונעת את פתיחת הדלת

המנעול התרמי משחרר את הדלת כשתי דקות לאחר סיום מחזור הכביסה. פעולה זו עובדת על ידי חימום והתרחבות, כך שגם אם מכונת הכביסה נותקה מהחשמל, הדלת לא תיפתח מידית. כל שצריך לעשות זה להשאיר את מכונת הכביסה מנותקת למשך כחמש דקות, כדי שהמנעול יתקרר וישתחרר.

לבסוף, זכרו שיש שוני בין דגמי מכונות הכביסה השונים, ומספר סיבות נוספות לכך שהדלת לא נפתחת. כך שאולי מדובר בתקלות אחרות הגורמות לכך שאתם לא מצליחים לפתוח את דלת המכונה לאחר שסיימה לכבס.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

החלפת צינור גז

כשאתם מזהים תקלה במכשיר הפועל על גז, אתם אמורים בראש ובראשונה לשמור על הבטיחות שלכם. איך עושים זאת? פשוט מאוד, על ידי הזמנת טכנאי מקצועי

קרא עוד
תמונה של טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה במרכז

מכשירי חשמל ביתיים מתקלקלים לפעמים, ומסיבות רבות ושונות. אם התעוררה בעיה במכונת הכביסה שלכם, ואתם מחפשים שירות תיקונים מהיר ויעיל 24/7, שיוכל להחזיר את המכונה

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן