אבי זמיר

טכנאי גז בנתניה | טכנאי גז מוסמך בנתניה - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

טכנאי גז בנתניה

תמונה של טכנאי גז בנתניה

שתפו את הפוסט

הגז משמש לאחד ממקורות האנרגיה הנפוצים בבתים ברחבי העולם. הגז מנצח דלקים מאובנים מסורתיים יותר כמו פחם או נפט גולמי. השימוש בו בשנים האחרונות גדל באופן משמעותי, כאשר ייצור הגז הטבעי הלך והתגבר הודות לנגישות הרבה יותר לשמורות הגז התת קרקעיות.

אבל למה משמש גז טבעי? טכנאי גז בנתניה יכול להמחיש את העובדה שהשימוש בגז טבעי בבתים נעשה יותר ויותר נפוץ. מסיבה זו, בעת התמודדות עם מכשירים המופעלים בגז, חשוב להכיר את אמצעי הזהירות והמפגעים השונים.

אילו מכשירים ביתיים משתמשים בגז?

לפי המומחים, כמו אותו טכנאי גז בנתניה, הגז הטבעי משמש למגוון מטרות בבתים ברחבי הארץ. בעוד שהחשמל נותר מקור האנרגיה העיקרי בבתים, הגז הטבעי נמצא ממש מאחוריו.

גז משמש לעתים גם לייצור חשמל, עם זאת, השימוש העיקרי בו, כפי שמדגיש גם טכנאי גז בנתניה, הוא במכשירים שתוכננו לפעול במיוחד עם סוג אנרגיה זה.

למקור האנרגיה הרב תכליתי שמציע הגז יש מספר צורות כאשר הנפוצות ביותר הן:

  • גז טבעי דחוס – CNG (Compressed Natural Gas).
  • גז טבעי נוזלי – LNG (Liquefied Natural Gas), שמשמש יותר לתחבורה מאשר להפעלת מכשירים ביתיים.

טכנאי גז בנתניה

טכנאי גז בנתניה נתקל בשימושים הביתיים הנפוצים ביותר במכשירי גז, כמו:

  • חימום וקירור האוויר
  • חימום מים
  • אספקת גז לכיריים ולתנור
  • הפעלת הקמין
  • הדלקת הגריל ברביקיו או בורות האש

איזה מכשיר ביתי משתמש בהכי הרבה גז?

טכנאי גז בנתניה יכול אמנם לענות לנו על שאלה זו מניסיונו האישי, שבוודאי תואם למידע שמספק מינהל המידע האמריקאי לאנרגיה – ה-EIA, ולפיו, רוב הגז המשמש בבתים מיועד לחימום הבית (גם האוויר וגם המים). אבל הבחירה של משקי בית להשתמש בגז או לא, תלויה בסוג דוד המים ובמערכת ההסקה המרכזית בבית.

עוד שירותים שאנו מספקים:

טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק >>  | טכנאי מדיח כלים יצאת צדיק>>

הגורמים לשימוש בגז תלויים בחלקם במיקום הגיאוגרפי.

  • בתים באזורים עם חשיפה רבה לשמש יכולים לנצל את היתרונות של דודי מים המופעלים על ידי השמש,
  • בתים באזורים עם אקלים חמים במשך ימים רבים בשנה, כנראה שלא יתקינו הסקה מרכזית כלל וכלל.
  • בתים במקומות עם תנאים חמים יותר, בדרך כלל לא נוטים להשתמש בצריכת גז לחימום המים ולהפעלת ההסקה המרכזית, אלא יותר להפעלת תנור האפייה והכיריים.

יתר על כן, גם גורמים אחרים, כמו גודל הבית וחומרי הבניה ממנו הוא עשוי, משפיעים על כמות הגז המשמשת את דיירי הבית ועל אופן השימוש בו.להתייעצות עם טכנאי גז לחצו כאן>>

האם הסבה לגז מוסיפה ערך לבית?

כדי לענות על שאלה זו, נפנה לסקר שערכה האגודה הלאומית לבוני בתים בארה״ב, שמצאה כי לבית המופעל בגז יש ערך מכירה חוזר גבוה ב-6% מהבתים שלא משתמשים בגז. ערך זה עשוי להיות עוד יותר גבוה בשכונות שבהן הועברו צינורות תת קרקעיים לאספקת גז, כך שערכו של בית בשכונה שלא מחובר לרשת הגז עשוי להיות נמוך יותר מערכם של הבתים המחוברים לגז.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

החלפת צינור גז

כשאתם מזהים תקלה במכשיר הפועל על גז, אתם אמורים בראש ובראשונה לשמור על הבטיחות שלכם. איך עושים זאת? פשוט מאוד, על ידי הזמנת טכנאי מקצועי

קרא עוד
תמונה של טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה במרכז

מכשירי חשמל ביתיים מתקלקלים לפעמים, ומסיבות רבות ושונות. אם התעוררה בעיה במכונת הכביסה שלכם, ואתם מחפשים שירות תיקונים מהיר ויעיל 24/7, שיוכל להחזיר את המכונה

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן