אבי זמיר

טכנאי גז בפתח תקווה | הגעה בתוך שעה! - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

טכנאי גז בפתח תקווה

תמונה של טכנאי גז בפתח תקווה

שתפו את הפוסט

טכנאי גז בפתח תקווה: עונה על השאלות שכם אנשים רבים המשתמשים בגז להפעלת מכשירים שונים בביתם, תוהים: האם שאיפת גז טבעי יכולה להזיק? וזו רק אחת מיני שאלות נפוצות רבות המעסיקות אנשים המשתמשים בגז ביתי בארצנו.

נתחיל במענה לשאלה ראשונה זו. טכנאי גז בפתח תקווה מסביר כי שאיפת כמות קטנה של גז טבעי לרוב לא אמורה להזיק, אבל היא עלולה להשפיע עליכם בכמה דרכים. למשל, היא עלולה לגרום לסחרחורת, לעייפות, לבחילות, לכאבי ראש ולנשימה לא סדירה. אבל תסמינים אלה בדרך כלל חולפים כשמתרחקים מאזור הדליפה ונושמים אוויר צח.

טכנאי גז בפתח תקווה

לפי טכנאי גז בפתח תקווה, אם התסמינים חוזרים כשאתם נכנסים שוב הביתה, ונחלשים כשאתם יוצאים החוצה, רוב הסיכויים הם שיש דליפת גז בבית.

אם תסמינים אלה מתרחשים ואתם לא מריחים שום גז, ייתכן שמדובר בדליפת פחמן חד חמצני, שהיא חמורה מאוד ויש להזמין מיד טכנאי גז בפתח תקווה כדי שיתקן את התקלה. אם אתם חושדים בדליפה של פחמן חד חמצני, עזבו את המקום מיד ופנו לקבלת עזרה.

עוד שירותים שאנו מספקים:

טכנאי מכונות כביסה עם ניסיון רב >>  | טכנאי תנורים יצאת צדיק >> 

איך מזהים דליפה של גז?

שלוש דרכים עיקריות מאפשרות לאתר דליפת גז טבעי, והשימוש בשלושתן במקביל, מדגיש טכנאי גז , יעזור לכם לקבוע אם סביר להניח שקיימת דליפה.

  • הדרך הקלה ביותר היא הפעלת חוש הריח. אם אתם מריחים ריח דומה לגופרית או לביצים מקולקלות, יתכן שהוא נובע מדליפת גז.
  • לאחר מכן הפעילו את חוש השמיעה. לפי טכנאי גז בפתח תקווה, הקשבה היא הדרך הטובה ביותר לקבוע אם מתרחשת דליפה. אם אתם שומעים רחש חריג באזור שבו עוברים צינורות הגז, זה עלול להעיד על דליפת גז.
  • לבסוף, השתמשו בחוש הראייה. זה יעזור לכם לקבוע אם דליפת הגז היא בתוך הבית או מחוצה לו. אם אתם רואים אזור ספציפי בחוץ שבו הצמחייה מתה, ובאזורים אחרים הצמחים בריאים, יתכן שמדובר בדליפה חיצונית. אם אתם רואים להבה בצבע צהוב במקום כחול במכשיר הפועל בגז, יתכן שמדובר בדליפה פנימית.

חיוני ביותר לטפל בכול דליפת גז בהקדם האפשרי, כדי למנוע פיצוצים או הרעלת פחמן חד חמצני.

האם הגז הטבעי הופך לפחמן חד חמצני?

פחמן חד חמצני (CO), גם הוא מטבעו גז חסר צבע וריח. אבל בניגוד לגז הטבעי, הוא גז רעיל. כאשר הגז הטבעי לא נשרף לחלוטין, זה עלול להוביל לחוסר איזון של דלק וחמצן היוצר את ה-CO. כאשר הגז הטבעי נשרף כראוי, הוא יוצר בדרך כלל רק מים ופחמן דו חמצני (CO2), ואף אחד מהם אינו רעיל.

עם זאת, עובדה זו לא בהכרח הופכת את הגז הטבעי למסוכן יותר משאר מקורות האנרגיה המשמשים כאנרגיה ביתית. לכול הדלקים שנשרפים, כולל פחם, עץ, קרוסן (Kerosene), פרופאן (Propane) ואחרים, יש פוטנציאל לייצר כתוצר לוואי, פחמן חד חמצני. להתייעצות עם אבי זמיר טכנאי גז בפתח תקווה צרו איתי קשר עוד היום ובתוך שעה אגיע אליכם.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

החלפת צינור גז

כשאתם מזהים תקלה במכשיר הפועל על גז, אתם אמורים בראש ובראשונה לשמור על הבטיחות שלכם. איך עושים זאת? פשוט מאוד, על ידי הזמנת טכנאי מקצועי

קרא עוד
תמונה של טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה במרכז

מכשירי חשמל ביתיים מתקלקלים לפעמים, ומסיבות רבות ושונות. אם התעוררה בעיה במכונת הכביסה שלכם, ואתם מחפשים שירות תיקונים מהיר ויעיל 24/7, שיוכל להחזיר את המכונה

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן