אבי זמיר

טכנאי גז ברמת גן | טכנאי כיריים גז ברמת גן - אבי זמיר

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

טכנאי גז ברמת גן

תמונה של טכנאי גז ברמת גן

שתפו את הפוסט

טכנאי גז ברמת גן : המונה בצובר גז מרכזי בבניין דירות צובר גז מרכזי בבניין דירות מספק את הגז הטבעי לכול הדירות ישירות דרך צינורות, והוא נמדד באמצעות מונה גז. מונים אלה מודדים את כמות הגז המשמשת כל אחת מהדירות. כל דירה אחראית לשלם עבור השימוש החודשי שלה בגז, כפי שהראה המונה.

בבנייני דירות רבים, מסביר טכנאי גז ברמת גן, יש אספקת גז מרכזית כך שכל דירה נהנית מאספקה רציפה של גז שמגיע מצובר גז הממוקם מתחת לקרקע באזור הבניין, ומציע בטיחות ומראה אסתטי כאחד.

טכנאי גז ברמת גן

מונה הגז דומה למונה החשמל וניתן לקרוא אותו באותו אופן. ניתן לזהות כל סוג של מונה לפי היחידות שעל החוגה. רוב מוני הגז הטבעי כוללים ארבע חוגות, אם כי יש גם דגמים עם חמש חוגות, ודגמים עם צגים דיגיטליים.

לפי טכנאי גז ברמת גן, מונה הגז ממוקם בדרך כלל קרוב לקרקע, לרוב מחוץ לבניין המגורים. מונים חיצוניים נמצאים לרוב בגובה של כמה מטרים מעל פני הקרקע, ולעתים הם מוגנים כדי למנוע נזקים שונים.

היכן נמצאים המספרים במונה הגז?

טכנאי גז ברמת גן מסביר שהמספרים המודדים את השימוש בגז נמצאים ישירות על המונה, ולרוב בחזית המכשיר. מספר זה יופיע גם בחשבון הגז שלכם.

איך מפעילים את מונה הגז?

מונה הגז מופעל ברגע שאספקת הגז לדירה מתחילה לפעול. כדי להפעיל אותו פשוט מסובבים את הידית למצב on שהוא כמעט תמיד אנכי. זמן קצר לאחר הפעלת החיבור לצבר הגז, תתחיל חוגת המונה לנוע. זו האינדיקציה לכך שהגז זורם לביתכם כמו שצריך. להתייעצות עם טכנאי גז לחצו כאן>>

עוד שירותים שאנו מספקים:

טכנאי גז בפתח תקווה >> | טכנאי גז בראשון לציון כל המידע >> 

מי אחראי על מונה הגז שלכם?

את מוני הגז מתקינה החברה המספקת לכם את הגז, מסביר טכנאי גז ברמת גן. המונה מותקן לרוב לאחר הגדרת השירות. ברגע שהמונה הותקן, בעלי הדירה הם האחראים בדרך כלל לתחזוקה שלו, כאשר חברת הגז אחראית לתחזוקה השוטפת של קווי הגז הנכנסים למונה.

איך אפשר לדעת אם מונה הגז פועל או כבוי?

הגז הזורם לדירה שלכם מווסת על ידי שסתום בידוד המותקן במעלה הזרם של מונה הגז. טכנאי גז ברמת גן, מסביר כי לפי החוק, שסתום זה מחויב לנוע בין שני המצבים – הפעלה וכיבוי – על ידי רבע סיבוב של ידית סטנדרטית. שני המצבים מסומנים בבירור, כאשר:

  • השסתום פועל כשהידית פונה כלפי מעלה.
  • השסתום כבוי כאשר הידית נמצאת בזווית ישרה למונה.

לסיכום טכנאי גז ברמת גן

הגז הטבעי משמש לא רק את משקי הבית השונים, אלא משמש גם כחומר גלם חשוב לתחנות כוח כשהוא מסייע ביצירת החשמל. שימוש בגז טבעי באופן זה, יחד עם הגז המועבר לבתים עשוי לסייע במאבק בשינויי האקלים. זאת בשל כמות הפליטות הנמוכה יותר, ובתנאי שהגז משולב עם מוצרים המיועדים לחיסכון באנרגיה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

החלפת צינור גז

כשאתם מזהים תקלה במכשיר הפועל על גז, אתם אמורים בראש ובראשונה לשמור על הבטיחות שלכם. איך עושים זאת? פשוט מאוד, על ידי הזמנת טכנאי מקצועי

קרא עוד
תמונה של טכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה במרכז

מכשירי חשמל ביתיים מתקלקלים לפעמים, ומסיבות רבות ושונות. אם התעוררה בעיה במכונת הכביסה שלכם, ואתם מחפשים שירות תיקונים מהיר ויעיל 24/7, שיוכל להחזיר את המכונה

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן