אבי זמיר

מכונת כביסה לא מסתובבת | מכונת כביסה לא מסתובבת ולא סוחטת

הגעה בתוך שעה לאזור המרכז בלבד!

מכונת כביסה לא מסתובבת

תמונה של מכונת כביסה לא מסתובבת

שתפו את הפוסט

מכונת כביסה לא מסתובבת  מה הפתרונות? במאמר הקרוב של אופק אלקטריק נספק לכם את כל המידע. איזה כיף שבחיים המודרניים שלנו אפשר להכניס בגדים מלוכלכים למכונת הכביסה, ללחוץ על כפתורים ולהוציא אותם נקיים מהמכונה! יש משהו קל מזה? אבל מה עושים אם המכונה לא עובדת? האם יצא לכם פעם להושיט יד לתוך מכונת הכביסה ולמצוא שהבגדים ספוגים לגמרי במים? אם כן, כנראה שזה בגלל שהתוף לא הסתובב.

רוצים לדעת מדוע מכונת כביסה לא מסתובבת, ומה תוכלו לעשות כדי שהיא תתחיל לפעול? המשיכו לקרוא!

מכונת הכביסה מלאה מדי

מכונת כביסה לא מסתובבת היא לפעמים תוצאה של דחיסת יותר מדי פריטים למכונה. העומס פוגע ביכולת המנוע לסובב את התוף.

במקרה זה כל שיהיה עליכם לעשות זה להוציא חלק מהכביסה, ולהפעיל את המכונה בשתי נגלות, כשבכל פעם רק חלק מערמת הכביסה תהיה בתוך המכונה. כך תקבלו כביסה שהסתובבה היטב בתוך המכונה ויצאה סחוטה לגמרי.

העומס בתוך מכונת הכביסה אינו מאוזן

מכונת כביסה לא מסתובבת, לפעמים בגלל עומס כביסה שאינו מאוזן היטב בתוך התוף. זה עלול לקרות כאשר אתם מכניסים למכונה פריט אחד או שניים שהם כבדים, כמו שמיכה או חלוק רחצה. זה גורם להתגבשות של גוש כביסה גדול וכבד שמנוע המכונה מתקשה מאוד לסובב אותו.

מה תוכלו לעשות? פשוט מאוד, לעצור את פעולת המכונה, לפתוח את מכסה המכונה ולפזר את גוש הכביסה שנמצא שם בפנים, כדי שהפריטים יתפזרו בתוך התוף בצורה שווה ומאוזנת יותר.

מכונת כביסה לא מסתובבת ולא סוחטת

מכונת כביסה לא מסתובבת עשויה להיגרם בגלל שמכונת הכביסה לא עומדת ישר על הרצפה. בדרך כלל לא תוכלו להתעלם מבעיה זו כי מכונת הכביסה תרעיש עולמות ותרעד באופן חריג, עד כדי תזוזות מהמקום.

מה תוכלו לעשות? להעמיד פלס מים על המכונה ולנסות לכוונן את רגלי הכביסה כך שהיא תעמוד כשהיא ישרה לחלוטין על הרצפה. במקרה כזה מומלץ לפנות אל טכנאי מכונות כביסה מנוסה.

מכונת כביסה לא מסתובבת מה לעשות?

מכונת כביסה לא מסתובבת, היא תקלה שקשורה יותר למכונות הנטענות מלמעלה. למכונות כביסה אלה יש מתג מכסה המסמן כאשר המכסה אינו סגור כהלכה. אם מתג המכסה הפסיק לפעול כראוי, מכונת הכביסה לא תסתובב, כאמצעי זהירות.

מה תוכלו לעשות? בצדו התחתון של המכסה יש בליטה קטנה שמפעילה את המתג כאשר סוגרים את המכסה. אם הבליטה מכופפת כך שהיא לא יוצרת מגע, נסו פשוט לכופף אותה. אם זה לא עוזר, כנראה שתצטרכו להחליף את מתג המכסה.
שירותים נוספים שתמצאו אצלנו: טכנאי גז מומלץ> | טכנאי מדיח כלים בוש>

בעיה בניקוז של מכונת הכביסה

כללית, מכונת הכביסה לא תסתובב כרגיל אלא אם כן הכביסה נסחטה והמים נוקזו החוצה. בעיות ניקוז נובעות בדרך כלל מצינור ניקוז שהתעקם או נסתם על ידי לכלוכים או מטבעות שהיו בכביסה.

מה תוכלו לעשות? קודם כל ליישר את הצינור. ובנוסף, להסיר את הלכלוכים שתקועים במסנן.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

Clothes Drayer

תיקון מכונת כביסה בוש (Bosch)

למכונות הכביסה של בוש (Bosch) יש מוניטין כמכונות יעילות, עמידות ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. עם זאת, מדגיש אבי זמיר, טכנאי מכונות כביסה מוסמך ומנוסה, כמו

קרא עוד
תמונה של טכנאי גז מוסמך

הזזת נקודת גז

תמיד כדאי לשכור איש מקצוע מוסמך לטיפול במכשירי גז, גם אם מדובר ״רק״ בהזזת נקודת גז בבית או במשרד. אבי זמיר הוא טכנאי גז מוסמך,

קרא עוד

תיקון כיריים גז

כיריים גז הן מכשיר ביתי קריטי לעבודת הבישול במטבח. כשמתעוררת בעיה הקשורה לפעולה התקינה של הכיריים שלכם, אתם זקוקים לעזרה מידית שתגיע מטכנאי גז מוסמך,

קרא עוד
התחל שיחה בווצאפ
1
היי, איך אפשר לעזור?
התחל שיחה
שלום איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן